Általános Szerződési Feltételek

Kérünk, hogy vásárlás előtt figyelmesen olvasd el a vásárlási feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vedd igénybe szolgáltatásainkat, ha annak minden pontjával egyetértesz és kötelező érvényűnek tekinted magadra nézve! A szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. A látogató a weboldal megtekintésével és használatával automatikusan elfogadja az alábbi ÁSZF rendelkezéseit.

Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: BabyBrands KFT

A szolgáltató székhelye, raktára, átvételi pontja és panaszügyintézés helye: 

2030 Érd, Műszerész u. 52.

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: shop@kinderwalz.com, telefonszáma +36707707372

Regisztráció

Az oldalon regisztráció nélkül is tudsz vásárolni. A szállításhoz és a vásárlást érintő kapcsolattartáshoz azonban szükségünk van a következő adataidra: név, szállítási cím, (számlázási cím), telefonszám, email cím. Az adatok megadásakor lehetőséged van egyúttal regisztrálni is. Ha regisztrálsz, akkor legközelebb még gyorsabban tudsz majd vásárolni, megnézheted korábbi vásárlásod részleteit és figyelemmel követheted aktuális rendelésed állapotát.

A termék kiválasztása

A megvásárolni kívánt termékeket a “Kosárba teszem” gombra kattintva adhatod a bevásárlólistádhoz. Ez még nem jelent vásárlási kötelezettséget vagy a rendelés automatikus rögzítését, továbbítását. Ezt követően az oldal jobb felső sarkában található “Kosaram” linkre kattintva tekintheted meg a kiválasztott termékeket, és véglegesítheted a vásárlást. A kosárba helyezett termékeket ugyanitt el is tudod távolítani, megtekintheted a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt még leellenőrizheted rendelésed helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, amelyeket igény szerint akár tovább módosíthatsz, javíthatsz is.

Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a szállítási információk között iis megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

Kedvezmények, kuponok, ajándékutalvány

A kuponok olyan kedvezményt biztosítanak, amelyekkel csökkenthető a vásárlás összege. A kuponok és az ajándékutalvány felhasználása úgy történik, hogy a kupon kódját vásárláskor a kosár oldalon kell megadni a kupon mezőben, majd a „Kupon alkalmazása” gombra kattintva automatikusan levonásra kerül a végösszegből a kupon értéke. A rendelés véglegesítését követően nincs mód a kedvezmény utólagos beszámítására. A kuponok, utalványok készpénzre nem válthatók, részteljesítés nem lehetséges, és a fel nem használt összeg elveszik.

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartod a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizted a végösszeget, és úgy döntöttél, hogy meg szeretnéd vásárolni őket, akkor egyszerűen kattints a “Tovább a pénztárhoz” gombra! Ezután lehetőséged van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretnél-e belépni, új vásárlóként regisztrálsz, vagy regisztráció nélkül vásárolsz.

Ha korábban már vásároltál nálunk, úgy egyszerűen csak add meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címedet és jelszavadat! Ha új vásárlóként szeretnél regisztrálni, akkor add meg a vásárláshoz szükséges adataidat, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkezned. Regisztráció nélküli vásárlás esetén pedig add meg neved, értesítési e-mail címedet, telefonszámodat és a számlázási, szállítási címedet!

A következő lépésben a webshop automatikusan megmutatja, mennyibe is kerül az általad Kosárba rakott termékek postai szállítása. Jelenleg webáruházunkban csak utalásos fizetésre van lehetőség, az ezekhez szükséges adatok mind a weboldalon, mind a rendelés után kapott értesítő e-mailben is megtalálhatóak.

Ha egyetértesz a megrendelés tartalmával, és elfogadtad a “Elolvastam és elfogadom a felhasználási és rendelési feltételeket” akkor a megrendelés elküldéséhez kattints a „Megrendelés elküldése” gombra! Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés elküldése” gomb megnyomása előtt van lehetőséged. Amennyiben rendelésed véglegesítetted, és a megadott adatokban utólag mégis hibát fedeztél fel, akkor a lehető legrövidebb időn belül kezdeményezd a rendelés törlését! A hibás rendelés törlését a rendelésben megadott e-mail címről küldött levéllel jelezheted. Ezt követően a helyes adatokat tartalmazó rendelés újra feladható.

Fenntartjuk a jogot a már rögzített megrendelések visszautasítására részben vagy teljes egészében. Erre viszont kizárólag a vásárlóval történő egyeztetést követően kerülhet sor. A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén az összeg visszautalásra kerül a vásárló részére.

A rendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 9 és 17 óra között történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időponton kívül is van lehetőség rendelés feladására. Amennyiben a vásárló rendelése a munkaidőn túl érkezik, akkor az a következő munkanapon kerül feldolgozásra.

Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kapsz a rendelés beérkezéséről. Amennyiben a megrendelés elküldését követően nem kapsz az általad megadott e-mail címre visszaigazolást, javasoljuk, ellenőrizd a levélszemét / spam mappát a levelező rendszeredben! Ha itt sem találod a visszaigazoló e-mailünket, akkor kérünk, vedd fel velünk a kapcsolatot a megadott elérhetőségeinken! Jó, ha tudod, hogy a hatályos jogszabályok szerint amennyiben a visszaigazoló e-mailünk nem érkezik meg 48 órán belül, akkor mentesülsz az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.

A rendelés teljesítésének megkezdéséig lehetőséged van a rendelésed visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor e-mailes értesítést kapsz a rendelés feldolgozásának tényéről, ezután már csak írásos formában, a webshop e-mail címre küldött levélen keresztül van tudod rendelésedet visszavonni vagy a megrendelésedet utólag módosítani.

Fizetési feltételek

Áruházunkban jelenleg banki átutalásos, bankkártyás (Barion) vagy utánvételes fizetésre van lehetőség. A fizetési feltételekről bővebben a fizetési módok fülön olvashatsz.

Számlázás

Valamennyi vásárlás esetében e-számlát állítunk ki vásárlóink részére, melynek tényét a rendelés elküldésével a vásárló elfogadja. Amennyiben mégis papír alapú számlát igényelnél vásárlásodról, kérjük, megjegyzésként tüntesd fel a rendelés elküldésekor.

Szállítás

A küldeményeket a GLS futárszolgálattal szállítjuk házhoz vagy csomagpontra. Személyes átvételre a raktárunkban van lehetőség. A szállítási feltételekről bővebbena szállítási információk fülön olvashatsz.

A szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Elállási jog

Az elállás feltételeit a távollévők között kötött szerződésről szóló, 45/2014. (II. 26.) számú kormányrendelet szabályozza. A törvény szerint az elállási jog a termék kézhezvételének napjától él. A vásárló az áru átvételét követő 14 napon belül elállhat a vásárlástól. Az elállási jog indoklás nélkül gyakorolható.

Ha szeretnél élni az elállási/felmondási jogoddal, elállási/felmondási szándékodat tartalmazó egyértelmű nyilatkozatodat köteles vagy eljuttatni (postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi elérhetőségre:

cím: raktárunk címe

e-mail: webshopunk emailcíme

A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározott elállási és felmondási jogot a rendeletben foglaltakkal összhangban gyakorolta.

Ha elállsz a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az általad teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választottál). A visszafizetés a vásárló beleegyezése esetén banki átutalással történik. Amennyiben erre nem kapunk felhatalmazást, akkor a visszafizetés az általad igénybe vett fizetési móddal azonos módon történik. A fizetési mód alkalmazásából kifolyólag Téged semmilyen többletköltség nem terhel. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy nem igazoltad, hogy azt visszaküldted: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Köteles vagy számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatod közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldöd a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költsége Téged terhel. Te kizárólag akkor vagy felelősségre vonható a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termékjellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. Az elállási jog nem gyakorolható, ha nincs meg a termék összes tartozéka.

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

Fogyasztói panasz, békéltetési testülethez való fordulás

Tájékoztatunk, hogy velünk szemben fogyasztói panasszal élhetsz. Amennyiben a fogyasztói panaszodat elutasítjuk, úgy jogosult vagy a lakóhelyed vagy tartózkodási helyed szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testületi eljárás megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra – a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján – az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.

A kérelemnek tartalmaznia kell

  1. a) a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
  2. b) a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
  3. c) ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
  4. d) a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
  5. e) a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését

f)a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor,

  1. g) a testület döntésére irányuló indítványt,
  2. h) a fogyasztó aláírását.

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.

Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu

A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei a következő linken találhatóak: https://bekeltetes.hu/

Online vitarendezési platform 

Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben. Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét. A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet. Az online vitarendezési platform itt érhető el: 

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU

Szavatosság

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő szavatosságra vonatkozó jogszabályoknak megfelelően forgalmazzuk, amiben a Polgári Törvénykönyv 2013. évi V. törvény XXIV. fejezete (Hibás teljesítés), valamint az azt kiegészítő 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet (a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól) az iránymutató.

Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték.

Egyéb rendelkezések, információk

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadod a webshop általános szerződési feltételeit.

Hibás ár, hibás terméklap, hibás képek

Minden hibás ár, terméklap, kép a legjobb igyekezetünk ellenére véletlen hiba folytán kerül fel a webshopba. A hibás terméklapok esetén fenntartjuk a jogot, hogy teljesíthetetlen szerődésnek minősítsük az esetleges vásárlást. Minden segítséget, jelzést hiba esetén szívesen fogadunk és kedvezménnyel jutalmazzuk a segítő szándékot.

Rendelés nyomonkövetése

A regisztrált vásárlók számára bejelentkezés után lehetséges.

Fogalmak

Jognyilatkozat

Szerzői jogok 

A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény (továbbiakban: Szjt.) 1. § (1) bekezdése értelmében a weboldal szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. Az Szjt. 16. § (1) bekezdése alapján tilos a weboldalon található grafikai és szoftveres megoldások, számítógépi programalkotások engedély nélküli felhasználása, illetve bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a weboldal, vagy annak bármely része módosítható. A weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni a jogtulajdonos írásos hozzájárulása esetén is csak a weboldalra való hivatkozással, forrás feltüntetésével lehet. A jogtulajdonos:

Teljesíthetetlen szerződés

Az a szerződés, amit az eladó nem tud teljesíteni, azaz az eladó részéről kerül egyoldalúan lemondásra. a vásárló köteles elfogadni a teljesíthetetlenség okán lemondott szerződést, kártérítésre ilyen esetben nem jogosult.

Vevő kötelezettsége visszaküldés esetén

Köteles megőrizni eredeti állapotában a vásárló. Nettó elszámolás, ha kártérítésre jogosult az eladó a jogosulatlan használatbavétel esetén.

Hibás teljesítés megoldásának menete

Az eladó saját költségen a lehető leggyorsabban cseréli a téves teljesítést vagy visszatéríti a vételárat. A vásárló köteles elfogadni az eladó által választott megoldási módot.

E-számlára vonatkozó kitételek

A vásárló beleegyezik, kifejezetten hozzájárul.